Excursie eiland Elba

7 juni 2018 - Montecatini Terme, Italië

Gisteren hebben we geappt en gebeld, geen reisverslag gemaakt vanwege ....jullie weten wel... nadat we eindelijk toch konden vertrekken, hebben we 2 oude stadjes bezocht. San Gimignano en Volterra.
Vandaag een leuke trip gemaakt naar de haven. Vervolgens een uur met de boot maar de haven van Martina di Campo. Op dit mooie eiland rondgereden en diverse plaatsjes bezocht. In de badplaats Lacona lekker geluncht en het dorp je bezichtigd. Gestopt bij mooie plekken. De natuur is mooi groen en heuvelachtig, zeg maar bergen. Vandaag was het warm maar bewolkt en af en toe zo'n. Wat vreselijk is de weg naar hotel. De hele bus inclusief chauffeur zitten met angst en beven in de bus. Telkens ben ik nat van het zweet en krijg spontaan hoofdpijn. Maar goed zodra we uit de bus zijn gaat het wel weer goed. Het is een leuk gezelschap, de ene keer zit ik hier, de andere keer daar. Iedereen is vrolijk en vriendelijk! Nu gaan we lekker eten en op tijd slapen😊

1. René:
    7 juni 2018
    Toch ben ik blij te lezen dat je er toch van geniet van de rest van de dingen die je ziet en de omgeving , houden zo zou ik zeggen.
    Natuurlijk is het ook fijn dat je in fijn gezeldschap bent en het gezellig hebt met zn allen ver van huis.
    Morgen weer een nieuwe dag .
    Ben benieuwd wat je gaat beleven allemaal.